Tuesday, July 22, 2008

LEAFLET & FAKTA KEAJAIBAN PENAWAR KACIP EMAS

SEKIRANYA ANDA BERMINAT MENJADI PENGEDAR SILA DOWNLOAD LEAFLET DI ATAS & ANDA SUDAH BOLEH MEMULAKAN PERNIAGAAN TANPA MODAL- SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENGETAHUI BAGAIMANA CARANYA.

Penawar Kacip Emas ™ ini tidak dijual melalui MLM atau Jualan Langsung. Ianya hanya boleh dibeli melalui Pengedar yang telah dilantik


FAKTA KACIP EMAS:

  • Terbukti dapat menyembuhkan diabetes
  • Tidak perlu diminum berterusan
  • Disyorkan oleh para doktor untuk kaedah rawatan alternatif
  • Dibuat 100% dari jus buahan & sayuran tempatan
  • Tiada kesan sampingan yang negatif
  • Buatan Malaysia
  • Telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
  • Produk ditanggung HALAL

Penawar Kacip Emas™, telah menunjukkan kesan yang memberangsangkan bagi menghilangkan punca-punca kencing manis. Kami mempunyai rujukan lebih dari seribu kes yang telah berjaya..

Penawar Kacip Emas™ hanya mengandungi bahan-bahan asli dan semulajadi yang dirumus khusus supaya bertindak dengan lembut dan berkesan. . Kacip Emas™ tidak mempunyai bahan tambahan, pengawet atau bahan tiruan. Tidak seperti ubat-ubat yang lain, , Penawar Kacip Emas™ tidak memerlukan preskripsi doktor, ianya dijamin selamat dan langsung tidak mempunyai kesan sampingan yang negatif. Penawar Kacip Emas™ secara semulajadinya memperbaiki punca penyakit, bukannya menutup simptom-simpton. Penawar Kacip Emas ™ dihasilkan melalui kajian dan pembangunan yang mendalam dan lama. . Pasukan Khas Kacip Emas™ bersama dengan Kapten (B) Yussof Md. Saad, telah berpadu tenaga dan usaha kearah produk yang berkualiti selama lebih 20 tahun.

Kacip Emas™, has been shown to be effective for Type 2 and Type 1 at reversing the root cause of diabetes. We have more than one thousand of success cases.

Kacip Emas™ contains all-natural ingredients that are specially blended to be gentle and effective. Kacip Emas™ contains no chemically generated compounds, fillers, or artificial additives. Unlike pharmaceutical medicines, Kacip Emas™ does not require a prescription, is absolutely safe and has ZERO negative side effects! Kacip Emas™ naturally goes to the root cause of the problem, not merely masking the symptoms. Kacip Emas ™ is the result of long years of research and studies. Exclusively from Team Kacip Emas™ together with Kapten (R) Yussof Md. Saad, whose combined dedication has provided quality healthcare solutions for over 20 years!

____________________________________________________________________

Perubatan moden atau tradisional mempunyai kefahaman dan kaedah yang pasti berbeza. Hakikatnya tetap memfokuskan kepada satu arahtuju bagi menyembuhkan sesuatu penyakit DIABETES dikategorikan “Ibu segala penyakit” dan “Penyakit Maut”. Ini memberikan suatu impak yang negatif secara global khususnya di Negara kita sendiri Malaysia.

Secara subjektif, perubatan moden telah menklasifikasikan DIABETES adalah satu-satunya penyakit yang tidak dapat disembuhkan, sekadar mampu dikawal sahaja. Inipun tertakluk kepada sesuatu keadaan. Dengan itu, DIABETES memperjelaskan kepada kita bahawa ianya amat sukar dan konflik untuk disembuhkan. Setakat ini, masih belum ada sebarang penemuan atau kaedah perubatan moden yang dikenalpasti efisyen untuk penyembuhan penyakit merbahaya ini.

"Setiap Penyakit Ada Penawarnya Kecuali Maut" –Maksud Al-Hadith

Pembuktian fakta berasaskan dokumen dan CD, ilustrasi gambar-gambar benar pesakit-pesakit Diabetes. Ataupun bekas-bekas pesakit Diabetes bersedia untuk diwawancara secara langsung bagi pembuktian secara jelas dan lebih nyata.

“KELMARIN TERBUKTI KEBERKESANAN DAN ESOK KITA SABAR MELIHAT SEGALA KEAJAIBANNYA”

Pada dasarnya, Penawar Kacip Emas™ memberi alternatif perubahan dan tindak kesan yang positif seperti masalah dalaman atau luaran khususnya yang berkaitan perjalanan dan fungsi pankreas serta simptom-simptom lain yang berhubungkait dengan diabetes samada yang berada pada tahap terkawal ataupun kronik.

Pakar-pakar perubatan memperakui bahawa tiga elemen alam semulajadi iaitu Chromium, Magnesium dan Vanadium berkemungkinan boleh mengubati diabetes selain dari kaedah terapi Acupuncture dan Biofeedback.

Chromium, Magnesium dan Vanadium semulajadi hanya boleh didapati didalam jumlah yang amat kecil didalam tumbuhan dan haiwan tertentu dengan kaedah-kaedah yang rumit dan dibawah kawalan yang teliti. (Rujuk National Institute of Diabetes and Digestive and Kidney Diseases (NIDDK) National Institutes of Health (NIH)

Berapakah jumlah maksima Penawar Kacip Emas sepatutnya diminum oleh seorang pesakit Diabetes yang mempunyai komplikasi dan keadaan yang kronik?


Kebiasaannya tidak melebihi 11 liter (11 botol)
*



Anda boleh berhenti menggunakan Penawar Kacip Emas apabila kadar glukos didalam darah anda berada pada tahap yang ideal iaitu antara 3.5 hingga 6.7 amo/L. Namun demikian anda masih boleh terus meminumnya sebagai minuman kesihatan.

No comments: